Vilka är vi?

För dig som vill skriva till oss eller chatta har vi dessa konton tillgängliga för er!

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Meebokonton:

Emmagealdrigupphoppet
Nathaliegealdrigupphoppet

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Eller mejla oss på:

[email protected] - Gruppkonto
[email protected] - Emma
[email protected] - Nathalie

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Jag (Emma) är då den som startade bloggen och jag fick själva idén från en dröm faktiskt.
Nathalie är en nära vän som ska hjälpa mig med denna dröm och jag hoppas nu att
dena sida kommer göra sucsé!

Eftersom denna sida inte kommit igång hoppas jag nu att ni kan hjälpa mig att få igång den
genom att t.ex. sprida rykten om den till kompisar. Hoppas nu att ni ska gilla denna sida när
den kommer igång.

STORA KRAMAR!

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Du får så klart vara anonym

- Känner du någon annan som mår dårligt tipsa personen om denna sida.

- Vill du kontakta någon av oss når du oss på [email protected]
Alla behöver någon att prata med!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0