Om mig, Emma

Här är lite info om mig, Emma:

Jag är en 14-årig tjej som heter Emma. Jag är då den som startade bloggen och kom på den genom en dröm. Jag älskar att sjunga och fotografera. Jag är en väldigt medlidande person och lider med andra. Om mågon gråter, gråter jag, ja ni förstår. Jag lisom känner andras känslor och ibland kan det bli väldigt jobbigt men jag gillar att hjälpa andra och tycker om när man skriver till mig för jag vill hjälpa till och jag hoppas att jag kan göra det.

Nathalie och jag har känt varandra länge och jag hoppas nu att hon är rätt person för att hjälpa mig och det tror jag att hon är. Vem vet i fram tiden kanske vi är fler personer.

Om det är något så mejla mig på [email protected] så svarar jag så fort jag kan, ni kommer även kunna chatta med mig på meebo.com där ni kan lägga till mig på eran lista med namnet Emmagealdrigupphoppet. Ha en super bra dag och ge aldrig upp hoppet! - Det finns någon som förstår, kanske är det jag eller Nathalie eller någon i eran familj? Hjälp andra genom att hjälpa dig själv! ♥

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Du får så klart vara anonym

- Känner du någon annan som mår dårligt tipsa personen om denna sida.

- Vill du kontakta någon av oss når du oss på [email protected]
Alla behöver någon att prata med!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0