om mig Nathalie

Här kommer lite info om mig, Nathalie.

Jag är 14 år gammal, fyllde år den 17 april. Jag älskar att dansa och sjunga .. det har jag gjort sedan jag var barn. Jag älskar att ha roligt och busa med mina kompisar. Om någon mår dåligt då stöttar jag dom och försöker få dom att må bättre. Jag mår ofta dåligt när någon annan gråter och känner ofta hur andra känner. Det brukar få mig på deppigt humör och jag blir snabbt ledsen, jag visar det inte men jag har det inom mig. Jag och Emma lärde känna varandra när vi var 5 år, när vi bodde i ekskogen och sedan dess har vi vart bästavänner.
Vi kan bli sura på varandra men vi kommer aldrig släppa varandra.

Om du vill ha kontakt med mig:

[email protected]

Jag kommer kanske inte ha så mycket tid med den här bloggen men jag kommer updatera så mycket jag hinner och kan. Så jag skrev ganska mycket om mig så ni vet lite om mig.

Kommentarer

Innan du kommenterar:

- Du får så klart vara anonym

- Känner du någon annan som mår dårligt tipsa personen om denna sida.

- Vill du kontakta någon av oss når du oss på [email protected]
Alla behöver någon att prata med!

Kommentera inlägget här:

Ditt fina namn tack:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0